tiistai 8. toukokuuta 2012

Unirytmi uusiksi laboratorioharjoittelijana

Aloitin eilen kesätyöt. Olen Olvilla laboratorioharjoittelijana. Sain tällaisen nimikkeen, sillä minulla ei ole vielä alan tutkintoa valmiina. Mutta kuitenkin, ensimmäistä kertaa olen "oman alani" työssä. Tämä motivoi kyllä todella paljon, vaikkei edellisisä kesätyöpaikoissanikaan mitään vikaa ole ollut.
Teen nyt myös ensimmäistä kertaa kolmivuorotyötä. Ensimmäiset viikot on aamuvuoroa, eli on herättävä klo 5.00 että ehtii työmaalle ajoissa. Onneksi olen tässä kevään aikana muutenkin tottunut heräilemään aikaisin, niin ei tästä aikaisin heräämisestä mitään ongelmia pitäisi tulla. Sen sijaan yövuorot pelottaa hiukan. Olen kyllä valvonut öitä, joskus, mutta en tiedä miten skarppina silloin olen työskentelemään. Toivotaan että kaikkeen tottuu. Turha kai tätä on etukäteen surra.
Vaikka en vielä näinä kahtena päivänä aivan täysin sisäistänyt kaikkea, mikä työnkuvaani kuuluu, olen innoissani  tästä kesätyöstä. Stittirii, nyt nukkumaan, niin tulee se suositeltu 8 tuntia unta.


Kuva liittyy, sillä siinä on olutta, vaikkei Olvin olekaan. Ennen hevosmiehet kuulma joivat ajaessaa hevosella tuollaisista härpäkkeistä. Kuva on ravinto Chaplinista. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti